SAIC Motor și Castrol anunță un acord strategic și lansează un nou ulei de motor dezvoltat în parteneriat pentru clienții MG din Europa Centrală și de Est (CEE)

04/19/2024
  • SAIC Motor, compania-mamă MG, și Castrol semnează un acord strategic 
  • MG este de acord să recomande utilizarea uleiurilor și a produselor auxiliare Castrol în Europa Centrală și de Est. 
  • Acest acord include lansarea unui nou produs co-branded Castrol MG în Europa Centrală și de Est, care poartă mențiunea „MG recomandă Castrol” 
  • Acordul reunește cele două mărci istorice puternice împreună pentru prima dată în afara Chinei

 

Budapesta, 15 aprilie 2024 - SAIC Motor, compania-mamă MG și Castrol au încheiat un acord strategic pe trei ani prin care Castrol devine furnizorul preferat de uleiuri de motor pentru rețeaua MG din Europa Centrală și de Est. 

Acordul reunește două mărci istorice pentru a oferi soluții adaptate în vederea îmbunătățirii performanței și eficienței în gama variată de automobile MG.

 Uleiul Castrol EDGE 0W20 C5 este recomandat de MG. Produsul va fi disponibil pentru proprietarii de mașini pentru prima dată în Ungaria, România, Polonia, Cehia, Grecia, Slovacia și Croația. 

Produsul „co-branded” reunește experiența Castrol în lubrifianți de înaltă calitate de peste 125 de ani și eforturile de pionierat ale MG în domeniul mobilității. MG recomandă Castrol ca partener de încredere pentru motorul tradițional cu ardere internă și pentru automobilele electrice cu baterii și produsele auxiliare din acele piețe.

Baozheng Wang, Vicepreședinte Global Business al Castrol a declarat: „Suntem încântați să ne lansăm în această călătorie cu MG în Europa, acest acord exemplificând puterea colaborării pentru stimularea creării de plus valoare. Așteptăm cu nerăbdare să lucrăm împreună cu MG pentru a debloca noi oportunități pentru o experiență îmbunătățită a clienților.” 

Skyler Kim, Managing Director, SAIC Motor Central and Eastern Europe, a declarat: „Colaborarea cu Castrol ne va ajuta să propulsăm marca MG către noi performanțe, sporind semnificativ gradul de notorietate și încrederea mărcii noastre în Europa Centrală și de Est și oferind un serviciu postvânzare excelent pentru a oferi satisfacție crescută clienților. De